Käsityöt. Lankaa ja kangasta ei voi koskaan olla liikaa kaapeissa. Ei koskaan. Kaappeja tosin voisi olla hiukan enemmän...Olen niin koukussa harrastukseeni etten pysty lopettamaan :)